سید اسماعیل قشمشم هستم، مربی (Coach)، مشاور و مدرس برندسازی شخصی و مهارتهای کوچینگ برای مدیران و افراد، جای بسی خوشحالی است که از طریق وبسایت شخصی بستر گفتگو و ارائه آموزشهای کاربردی به شما مخاطبین عزیز فراهم شده است.

وبسایت شخصی مهندس سید اسماعیل قشمشم | همراه: 09195893985 | من را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

ویژگی تصویر

وبسایت شخصی مهندس سید اسماعیل قشمشم

be a symbol

نماد شوید

مطالب مشابه

نماد شوید

تام وبستر یکی از نزدیکترین دوستان و همکاران من و از خردمندترین افرادی است که می‌شناسم. او مدت‌هاست که در مقام معاونت شرکت Edison Research فعالیت می‌کند و از نزدیک با قدرتمندترین رهبران شرکت‌های جهانی در ارتباط است. او همچنین به آن‌ها کمک می‌کند تا بتوانند اعتبار و نفوذ خود را گسترش دهند و نماد شوند. او می‌گوید: «برای سرشناس بودن و نماد شدن در یک چیز خاص، اینکه با نام برده شدن آن چیز، نام شما به ذهن افراد خطور کند[1] کافی نیست. شما باید یک گام جلوتر و به قدری خوب باشید که افراد شما را بر دیگران ترجیح دهند[2]. شاید اولین نوشیدنی غیرالکلی که به ذهنم می‌رسد، برندی نباشد که من می‌پسندم. بنابراین صرف یادآورده شدن در ذهن دیگران یک هدف واقعی نیست. این مفهوم در خصوص افراد هم صدق می‌کند. برای رسیدن به موفّقیّت باید در یک چیز خاص سرشناس و نماد شوید. شما باید درباره آن چیز و نیز نوع مخاطبتان، یک ایده واضح و شفاف داشته باشید.»

«شما در ابتدا باید به این سؤال پاسخ دهید: شما خود را چگونه می‌بینید؟ با چه چیزی احساس راحتی می‌کنید؟ چه فضایی از این جهان را می‌خواهید اشغال کنید؟ برای اینکه منظورم را بهتر متوجه شوید داستانی را بازگو می‌کنم. روزی یک روزنامه‌نگار از من خواست درباره ادّعای عجیبی که یک فرد مطرح بصورت اطّلاع نگاشت (اینفوگرافیک) مطرح کرده بود، مقاله‌ای بنویسم. روزنامه‌نگار به این دلیل به من اعتماد کرد و تماس گرفت، چون که من در زمینه تفسیر صادقانه داده‌ها فردی سرشناس هستم.»

«سرشناس بودن به معنای نماد شدن است. شما باید در یک زمینه خاص خود را به شکل یک نماد ابراز کنید تا به مرور زمان تأثیری بلندمدت بر مردم ایجاد کنید و آنان بتوانند روی شما حساب باز کنند.»

مقاله بخشی از کتاب شهرت نوشته مارکشفر ترجمه سید اسماعیل قشمشم

[1]  مفهوم Top Of Mind Awareness

[2]  مفهوم Top Of Mind Preference

ارسال یک نظر