سید اسماعیل قشمشم هستم، مربی (Coach)، مشاور و مدرس برندسازی شخصی و مهارتهای کوچینگ برای مدیران و افراد، جای بسی خوشحالی است که از طریق وبسایت شخصی بستر گفتگو و ارائه آموزشهای کاربردی به شما مخاطبین عزیز فراهم شده است.

وبسایت شخصی مهندس سید اسماعیل قشمشم | همراه: 09195893985 | من را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

ویژگی تصویر

برندسازی شخصی چیست؟

  /  برندسازی شخصی چیست؟

مقدمه

برندسازی شخصی موضوعی بدیع است که تا سال های قبل اهمیت و کاربردهای آن برای افراد بسیار ملموس نبود و گاهاً با موضوعی مانند شهرت اشتباه گرفته می شد اما با شروع قرن بیست و یکم و تحول در ابزارهای رسانه ای و ارتباطی اهمیت برندسازی شخصی روز به روز پر رنگ تر می شد و نقش آن در موفقیت فردی و شغلی اشخاص مشهود شد تا جایی که در شرایط کنونی جامعه گروه عظیمی از افراد به دنبال برندسازی شخصی هستند.

برندسازی شخصی یک معنا و مفهوم جدید نیست بلکه صرفا کارکردهای آن اکنون مشخص تر و ملموس شده است جالبه بدانید که بسیاری از رهبران سیاسی بزرگ، شعرا، نویسندگان و حتی رهبران دینی که در صده های قبل زندگی می کردند رفتارهای آن برگرفته از تکنیک های برندینگ شخصی بوده و که استفاده از همین روش ها زمینه اثرگذاری کلام و اندیشه های آن ها را فراهم کرده است. پس برندسازی شخصی مخاطبین بسیار وسیعی را در بر می گیرد و امروز بهترین زمان است تا طرح برندسازی شخصی خود را مکتوب کنید.

در این بخش محتوای آموزشی(صوتی، تصویری، نوشتاری) برندسازی شخصی در 3 حوزه در سایت منتشر خواهد شد.

حوزه اول: اهمیت، ضرورت و دستاوردهای برندسازی شخصی است.

اینکه چرا مدیران و صاحبان کسب و کارها یا افراد متخصص خویش فرما یا فاغ التحصیلان دانشگاهی بایستی روی برندسازی شخصی به صورت حرفه ای به عنوان یک امر واجب سرمایه گذاری کنند.

متاسفانه دیده می شود همیشه اشخاص روی برند شرکتی خود سرمایه گذاری می کنند اما از برندسازی شخصی خود و مزیت هایی که می تواند برای آنها ایجاد کند غافل هستند.

حوزه دوم: مخاطبین برندسازی شخصی

پاسخ به این سوال که چه افرادی با چه کسب و کارهایی مخاطب برندسازی شخصی هستند.

یا اینکه برندسازی شخصی به چه افرادی می تواند برای رسیدن به اهدافشان کمک کند؟

و حتی اینکه برای چه کسانی یک ضرورت و ابزار کار محسوب می شود؟

حوزه سوم: نحوه انجام برندسازی شخصی

پرداختن به موضوعات ذیل:

  • بایدها و نبایدها برندینگ چیست؟
  • چه تغییرات رفتاری باید داشته باشم تا به عنوان یک مدیر، فرد خویش فرما یا حتی کارمند تبدیل به یک فرد به اثرگذار شوم؟
  • هدف از برندسازی شخصی هر فرد چیست و طرح و برنامه عملیاتی وی برای رسیدن به هدف چیست؟

مخاطبین

مخاطبین برندسازی شخصی چه افرادی هستند؟

بسیاری از افراد گمان می کنند که برندسازی شخصی برای افراد سرشناس و هنرمندان کاربرد دارد درحالیکه همه ی اشخاص  دارای برند شخصی هستند و  با یکسری واژگان در ذهن دیگران تداعی می شوند، درواقع  هر فرد با رفتار و تعاملی که با دیگران برقرار می کند  تصوری را در ذهن آنها حک می کند که این همان برند شخصی است پس در نتیجه همه افراد با اعتبار و برند در زندگی فردی و حرفه ای خودشان درگیر هستند در نتیجه آشنایی با مفاهیم اولیه این حوزه  برای هرکسی که در تعامل با انسان هاست ضروری است، که این موضوع برای افرادی که در گیر کسب و کار هستند بسیار اهمیت پیدا می کند تا جایی که باید به این مقوله به عنوان یک ابزار و تکنیک ضروری برای رشد کسب و کار و افزایش درآمد توجه کرد نه صرفاً به عنوان یک اقدام برخواسته از علاقه شخصی.

مخاطبین دوره های برندسازی شخصی
  • سیاستمداران
    • رهبران
    • نمایندگان مردم
  • هنرمندان
  • مدیران
    • سازمان های دولتی
    • شرکت های خصوصی
  • صاحبان کسب و کارها(شرکت های تولیدی، برندهای فروشگاهی و …)
  • خویش فرمایان
    • پزشکان و متخصصین حوزه سلامت
    • مدرسین و مشاورین(اساتید دانشگاه، معلمین و …)
    • صاحبان اندیشه(نویسندگان، روحانیون و …)
    • وکلا و کارشناسان حقوقی
  • فارغ التحصیلان دانشگاهی: افرادی که فارغ التحصیل رشته هایی هستند که می توانند بعد از اتمام تحصیل به صورت خویش فرما حرفه ی شغلی خود را آغاز نمایند.